Treeningud

Postitants (Exotic Pole)

Postitants lubab naisel hakata tundma oma keha naiselikkuse väljendamise vahendina, mis saab treeningute vältel aina täiuslikkumaks. See annab sundimatust ja enesekindlust – seda mitte ainult tantsus, vaid ka argielus.


Riietus:

★ Säärised/retuusid
★ Trennitopp
★ Kingad ja/või sokid
★ Põlvekaitsmed on soovitatav

Postiakrobaatika (Pole Fitness)

See on treening nendele, kes soovivad saada ilusat reljeefi, pingutada oma keha ning olla füüsiliselt tugev ja terve. Postiakrobaatika on spordikunsti, koreograafia ja akrobaatika ainulaadne kooslus. Treening põhineb aeroobsetel ja anaeroobsetel harjutustel, kus posti kasutatakse trenažöörina. Postiakrobaatika koosneb erinevate elementide gruppidest ja ühenditest, kus koormust saavad kogu keha lihasgrupid.


Riietus:

★ Lühikesed püksid – TÄHTIS!
★ Trennitopp/T-särk
★ Treening toimub paljajalu

Venitus (Stretching)

Venitus (Stretching) kujutab endast harjutusi venitusele ja painduvusele, mis annavad kehale elegantset saledust. Lisaks võimele spagaati teha saavad venitustundidel suurepärase treeningu kaela-, selja-, käte- ja kogu ülakeha lihased.


Riietus:
★ Säärised/retuusid
★ Kampsun/T-särk
★ Sokid

Postiakrobaatika emadele (Mama Pole)

Uus treeningukava Mama Pole on koostatud just selleks, et aidata noorel emal taastada oma keha peale sünnitust, olla taas vormis ja kindlasti saada ka värskenduse ja positiivi laengu terveks päevaks.


Riietus:

★ Lühikesed püksid – TÄHTIS!
★ Trennitopp/T-särk
★ Treening toimub paljajalu